გაკვეთილის თემა
|
გვხვდება
თუ არა მაღალი და დაბალი შაირის მონაცვლეობა
,, ვეფხისტყაოსნის“ერთი სტროფის ფარგლებში
|
სწავლების საფეხური
|
მე-9 კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
22 მოსწავლე .კლასში არ არის განსაკუთრებული მიდგომების
საჭიროების მქონე , ძნელადაღსაზრდელი მოსწავლე
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა / აქტუალობა
|
მოსწავლეებს წინარე ცოდნის გამოყენებით უვითარდებათ
ანალიტიკური აზროვნებისა და ლიტერატურული თეორიის გამოყენებით მსჯელობის , კვლევის
უნარ-ჩვევები. შედარება-შეპირისპირების ხერხების ფლობა. ჯგუფებში მუშაობის გამოცდილება.
პრეზენტაციისა და პრეზენტატორის როლის მორგება.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მიღებული ცოდნის გამოყენების უნარის შემოწმება. კვლევის
უნარის განვითარება. ჯგუფში მუშაობისთვის ჩვევების განვითარება.კომუნიკაბელურობაზე
ხელშეწყობა. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა რთული ტექსტის ენობრივ თავისებურებებზე, კითხვის
მიზნის შესაბამისობაში მოყვანა, საკუთარი აზრის გამოთქმა, სხვისი აზრის მოსმენა-გათავისება.
|
წინარე ცოდნა
|
შაირის სახეები, მათი გრაფიკული გამოსახვა. ჯგუფებში
მუშაობა.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მასწავლებელი აკვირდება, სწორი დასკვნა გამოიტანეს
თუ არა ჯგუფებმა. მისი დაკვირვება ჯგუფების მუშაობაზე, დროის ლიმიტზე, დასკვნით პრეზენტაციაზე. ზეპირი და სქემატური პრეზენტაცია, მსჯელობა. ვიყენებთ განმსაზღვრელ შეფასებას.
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო ფურცლები და კალმები. ჯგუფში
მუშაობის ინსტრუქცია ტვალსაჩინო ადგილზე.
საპრეზენტაციო უნარების შეფასების რუბრიკა ტიტოეული ჯგუფისთვის. კოგნიტური
სქემა დაფაზე.
|
გაკვეთილის მსვლელობა და საშინაო დავალება
|
მაწავლებელი აცნობს მიზანს და ამოცანებს, აქტივობებს.
სთხოვს , გაიხსენონ დაბალი და მაღალი შაირი. ყოფს
კლასს ჯგუფებად ( 5 ჯგუფი) სამუშაოს შესრულების შემდეგთითო ჯგუფიდან
პრეზენტატორი წარმოადგენსკვლევის შედეგებს
და ავსებენ კოგნიტურ სქემას. მასწავლებელი
აჯამებს გაკვეთილს, აფასებსთითოეული ჯგუფის პასუხს და მატ მიერ შევსებულ შეფასების
რუბრიკას. დავალებად აძლევს
: გამოიკვლიონ ,, ანდერძის გრამატიკა“.
|
ilia
View more presentations or Upload your own.
Комментариев нет:
Отправить комментарий